.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به‌ دلیل عدم حضور 5 عضو شورا ؛
انتخاب شهردار بابل به تعویق افتاد
شمال نیوز: به‌ دلیل عدم حضور پنج نفر از اعضای شورای شهر بابل در جلسه آرای شهردار، انتخاب شهردار بابل به زمان دیگر موکول شد.

به گزارش شمال نیوز، عصر دیروز که قرار بود در جلسه شورای شهر بابل برای انتخاب شهردار بابل رأی‌گیری و شهردار بابل معرفی شود به سبب عدم حضور پنج نفر از اعضای شورای شهر بابل به نشانه اعتراض، انتخاب شهردار بابل به زمان نامعلومی موکول شد.

خداداد، بیژنی و ملایی سه کاندیدای سکان شهرداری بابل هستند که روز یک‌شنبه در صحن علنی جلسه حضور یافته و به ارائه برنامه‌های خود برای توسعه بابل پرداختند.

بعد از این جلسه مقرر شد اعضای شورای شهر بابل عصر دیروز با کسب آرا شهردار منتخب بابل را معرفی کنند که به دلیل عدم حضور پنج نفر از اعضای شورای شهر بابل که گفته می‌شود به نشانه اعتراض به شهردار پیشنهادی در جلسه حضور نیافتند انتخاب شهردار به جلسه دیگری موکول شد.

نرگس نوروزی عضو شورای شهر بابل در گفت‌وگو با فارس گفت: انتخاب شهردار که قرار بود دیروز در شورای شهر بابل با حضور همه اعضا شورای شهر انجام شود به علت مخالفت و عدم حضور احمدزاده‌عالمی، شکری‌پور، منصف، خانپور و کاشی پنج عضو شورا به زمان دیگری موکول شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 آبان 1394
دوران این شورای بابل و اعضایش بسر آمده
نا شناس 27 آبان 1394
باسلام
برادری که مدیریت یک مدرسه ابتدایی شاهد با 250 دانش آموزان ابتدایی را نمی توانست اداره کنه و همیشه جز مدیران کم توان با کارایی پایین مطرح بود الان رییس شورا بشود کار از این بهتر نمی شود جانم
ناشناس 27 آبان 1394
آقای ملایی هرچه داشت رو کرد دیگر نیازی نیست باز بعنوان کاندیدای شورای شهر معرفی گردد مگر قحطالرجال است شهر به این بزرگی؟ و ...
علی 27 آبان 1394
فکر میکنم دیگر وقت ان رسیده که دلسوزان شهر دخالت نموده واینهمه باند بازی در شورای شهر را از بین ببرند شهر بابل در حال نابودی میباشد اعضای شورای شهر بدنبال غلام حلقه بگوش میگردند نه شهردار مقتدر ومتخصص به اعضای شورای شهر پیشنهاد می کنم بازدیدی از بابلسر امل وبسیاری از شهرهای دیگر داشته باشند شاید عرق شرم بر پیشانی انها جاری گردد
يوسف 27 آبان 1394
به اميد روزي كه دست شوراها را از انتخاب شهردار كوتاه شود. آنها شخصي را انتخاب مي كنند كه اولا ....آنها باشد دوماً در انتخابات اسفند بتوانند از كانال شهردار پولي تهيه بكنند تا براي نماينده مورد نظر خود تبليغات هم انجام دهند. شوراها .... بفكر شهر و مردم نيستند همه شما هايي كه در زمان انتخابات مثل چميك ( حشره موزي) به ما براي راي گرفتن مي چسبيد و پس از راي گرفتن حتي به تلفن يا سلام ما جواب نمي دهيد .خدا شما را ...
یکی از اعضای شورای استان 27 آبان 1394
در جلسه حضور داشته باشید حاله اعترض کنید این چه کار هست درو از شورای شهر آن هم ویژه بابل چرا ؟؟؟؟کار خوبی نیست حضور داشته باش (رای نده یا سفید )؟؟؟شماها منتخب مردم خوب با صفاء همیشه حضور در صعنه انقلاب ایران چرا این کار را میکنید خود جواب مردم بدان و بداند ؟؟؟؟
د 27 آبان 1394
واقعا برای آقای منصف متاسفم که با همچین آدماهای دمخور شده آقای منصفی که ادعای انقلاب و شهدا داری این بود که با آقایانی مثل ... هم نظر شوی .وای با حال شما که خود را ارزان فروختین . این دعای برای شماست اقای منصف : الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم بصیرمان کن تا از مسیر برنگردیم
رها 27 آبان 1394
ملائی رئیسی فردیست با توانایی بالا و دلیر و کاربلد در عین حال دلسوز و حامی محرومین و مستضعفین و هرکسی که می گوید و هرچه داشت رو کرده است سخت در اشتباه و خواب می باشد ایشان آلان واقعاً در اوج خدمت به شهروندان است این حرفها اصلاً درست نیست مگر این نیست که انسان هر چه باتجربه تر باشد بهتر عمل می کند دیگر آزمون خطا در ایشان راه ندارد. ایشان یک اکسیر با ارزش است که شورا باید قدرش را بدانند و این قدر به حاشیه نرند که اصلاً به صلاح شهر نمی باشد .
رها 27 آبان 1394
شورای شهر ما تابحال چنین حوضی را ندیدن واکنون عرق در آن شدن و راهی که دارن می روند به ناکجا آباد است یک کمی منطقی و با وجدان الهی تصمیم بگیرند .
دوست دار بهارنارنج 27 آبان 1394
این شکری پور همون مربی کشتی نیست؟
اینجا چیکار میکنه؟اونو چ ب شهر و شهرسازی.
اقا تو برو کشتی خودتو بگیر گوش بشکن.
مگه بابل ادم تحصیل کرده نداره؟پره از فارغ التحصیلات شریف و بیکار.چرا اخه شکری پور
بابلی 26 آبان 1394
فقط مهندس بیژنی میتونه بابل رو متحول کنه بقیه کاندیدا ها عملکرد خودشونو نشون دادن .
سوادکوهی باغیرت 27 آبان 1394
شکری پور اختلاف در کشتی بابل و استان کم بود دخالت در شهرستان بزرگ ویژه استان دیگر چنین متصفانه من از سوادکوهی بزرگ از تصمیم چنین کار در ویژبابل کار خوبی نبود ونیست تشکر میکنم رای انتخاب شهردار (ویژه بابل )چنین نمی خواد جهت اطلاع مردم خوب ویژه استان اینجا میدان کشتی نیست ؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
سید حامد 28 آبان 1394
جناب اقای یا خانم سوادکوهی باغیرت جناب شکری پور مسول کمسیون ورزش و جوانان شورای شهر می باشند نه کمسیون عمرانی یا حمل ونقل یا ... که کاملا مرتبط با سوابقشون می باشد.و عملکرد ایشان از سازمان تربیت بدنی قوی تر و موثر تر بوده در پاسخ اون عزیزی که خودش را دوستدار بهار نارنج معرفی کردو فرمود ما تحصیل کرده شریف و غیره بی کار کم نداریم باید عرض کنم انتظار ندارید که تحصیل کرده شریف متولی کمسیونهایی مانند ورزش ویا کمسیون فرهنگی شورای شهر باشند.هر شخصی باید در جایگاه خود قرار گیرد و شورای شهر باید از تمامی تخصص های مرتبط در ان حضور داشته باشند.
رها 28 آبان 1394
من متعجب از اعضای شورا ی شهر بابل هستم مگر نمی دانند ما رأی ممتنع داریم واقعاً با شرکت نکردن در جلسه چه چیزی را می خواهند اثبات کنند اینها که نمی توانند با خودشان کنار بیایند چطور می خواهند یک شهر را اداره کنندو تصمیم بگیرند مگر می شود این طوری و با سیاسی بازی برای شهر تصمیم گرفت اعضا شورا باید بدانند که سیاسی بازی نباید در شورا نفوذ کنند آنها وکیل مردم هستند مردم وکلای سیاسی و دورو نمی خواهند مردم کسی را می خواهند کمه صادقانه و با شفافیت کامل برای شهر کارکنند شورا باید اعضایش با هم مشورت کنند این طور که نمی شود مشورت کرد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.